Działasz w e-commerce i chcesz przyjmować płatności? Nest Bank ma rozwiązanie dla ciebie
Mnóstwo metod płatności, szybkie i wygodne rozliczenia, a także łatwa integracja – tak w skrócie można opisać bramkę płatności, jaką Nest Bank we współpracy z PayTel, częścią Grupy SIBS, oddaje w ręce zarządzających sklepami internetowymi.
Już 77 proc. Polaków kupuje online. Po post-pandemicznym przyspieszeniu odsetek rodaków, którzy przekonali się do zakupów przez Internet ustabilizował się na stałym poziomie. E-commerce to w końcu niezrównana wygoda - dostępność 24/7, brak konieczności jechania do sklepu i możliwość wyboru spośród bogatego asortymentu. Konkurencja online rośnie, w miarę jak kolejne sklepy stawiają na digitalizację sprzedaży, co wpływa również na wymagania klientów. Są wśród nich choćby metody płatności – im więcej tym lepiej. Na szczęście przedsiębiorcy mogą w tej sferze skorzystać ze wsparcia doświadczonych partnerów.
Nest Bank udostępnia przedsiębiorcom bramkę do przyjmowania płatności online
Bramka płatnicza to idealne rozwiązanie zarówno dla sklepów, jak i dla kupujących. Kupujący mogą skorzystać z jednej z wielu metod płatności w ramach bramki. To m.in. szybki przelew i płatności cykliczne, karty płatnicze Visa lub Mastercard, a także BLIK. Natomiast przedsiębiorcy widzą pieniądze na swoim koncie już następnego dnia roboczego. Całość transferów mogą analizować z poziomu centralnego panelu, gdzie widzą historię i szczegóły płatności. Stamtąd mogą także zrealizować zwrot konkretnej płatności lub ją anulować.
Przedsiębiorcy nie muszą również obawiać się problemów z architekturą rozwiązania. Konfiguracja nie zabierze im wiele czasu, a w razie problemów mogą zwrócić się do zespołu PayTel. Na wsparcie partnera można liczyć 24/7.
0 zł za rejestrację, zwrot i wypłatę pieniędzy
A to dopiero początek. Przedsiębiorcy nie zapłacą prowizji nawet przez 3 miesiące, jeśli zdecydują się na dwuletnią umowę. Później stawka wynosi 1,1 proc. od każdej płatności. W przypadku umowy na 4 lata prowizja spada zaś do 0,99 proc.
Po więcej szczegółów odsyłam do witryny Nest Banku. Posiadacze BIZnest Konta mogą wypełnić wniosek o bramkę płatniczą w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej. Przedsiębiorcy, którzy dopiero chcą rozpocząć korzystanie z konta firmowego, powinni zaś zaznaczyć pole „Bramka płatnicza” we wniosku o otwarcie konta. Po złożeniu wniosku o bramkę płatniczą z przedsiębiorcą skontaktuje się przedstawiciel firmy PayTel.
Czytaj także: Dofinansowanie na otwarcie firmy