Sieć sklepów Biedronka uruchomiła dla swoich klientów nową akcję promocyjną! A to oznacza jeszcze więcej możliwości skorzystania z bonusów. Co trzeba zrobić, aby zaoszczędzić na zakupach?
Biedronka znana jest z tego, że co jakiś czas lubi zaskakiwać klientów świetnymi nowościami. Stali odbiorcy na pewno będą zachwyceni, ponieważ od 6 lutego klienci dyskontu będą mogli uzyskać dodatkowe oszczędności. Mowa o ulubionej funkcji – Shakeomacie, który oferuje od teraz super okazje zakupowe i to dwa razy częściej. Oznacza to w rzeczywistości, że klient będzie mógł dwa razy dziennie potrząsnąć Shakeomatem i pojawi się spersonalizowana oferta dająca mu duże korzyści.
Klienci Biedronki uwielbiają tę funkcję
Shakeomat to jedna z najpopularniejszych funkcji w aplikacji Moja Biedronka, która ma 6 mln aktywnych użytkowników. Funkcja ta została udostępniona w maju ub. r. i umożliwia klientom na uzyskanie dedykowanych ofert promocyjnych. Do tej pory żadna z sieci sklepów w Polsce nie wprowadziła tak innowacyjnego sposobu oszczędzania. Teraz Biedronka idzie jeszcze dalej i prócz dodatkowej możliwości wytrzęsienia dedykowanej promocji, aplikacja poinformuje nas o dostępności towaru w sklepie, który odwiedzamy najczęściej. Klikasz lokalizację i voila!
Z Shakeomatu korzysta codziennie 9 na 10 użytkowników aplikacji Biedronka. Dane, jakimi dysponuje dyskont, dowodzą, że oszczędności są bardzo duże - sięgają ponad 1,7 mld złotych. Oprócz promocji na konkretne produkty, używając Shakeomatu użytkownik może otrzymać również vouchery opiewające na różne kwoty.
Polacy będą potrząsać telefonem jeszcze częściej
Liczba zarejestrowanych klientów posługujących się kartą Moja Biedronka przekroczyła już 15 mln osób, co czyni program lojalnościowy Biedronki największym tego typu systemem w Polsce.