InPost Pay – przenieś proces zakupowy na nowy poziom

Lokowanie Produktu

Jak wskazują badania Baymard, ponad 70 proc. koszyków jest porzucanych i proces nie kończy się finalizacją zamówienia. To oznacza, że wiele sklepów traci znaczą część potencjalnych zysków już na końcu lejka zakupowego. Chcesz sprzedawać więcej? Zależy Ci na zmniejszeniu liczby porzucanych koszyków? Dobrze się składa, ponieważ mamy na to jedno proste rozwiązanie! Poznaj możliwości, jakie daje usługa InPost Pay i czerp z mnóstwa korzyści dla swojego biznesu!

InPost Pay – przenieś proces zakupowy na nowy poziom

Czym jest InPost Pay? 

InPost Pay to nowatorska usługa przeznaczona dla wszystkich właścicieli e-commerce, którym zależy na efektywnej sprzedaży i zwiększaniu zadowolenia swoich klientów. Polega na maksymalnym  uproszczeniu procesu zakupowego i zmniejszeniu ilości danych do wypełnienia do minimum. Pozwala na finalizację koszyka jednym przyciskiem. 

Klient wprowadza dane, ulubiony sposób dostawy i dogodną metodę płatności w trakcie pierwszej transakcji. Później podczas zakupów we wszystkich sklepach online korzystających z usługi InPost Pay może wybrać przycisk „Utwórz koszyk z InPost Pay”, dzięki czemu cały proces zostanie sfinalizowany w InPost Mobile, a dane uzupełnią się automatycznie. To jedyne takie rozwiązanie w Polsce, które powoduje, że długie formularze i konieczność rejestracji oddzielnie w każdym sklepie idą w niepamięć. 

Co więcej, informacje na temat zamówienia i jego statusu (niezależnie, w jakim sklepie zrobiło się zakupy), trafiają do aplikacji InPost Mobile. Klient może w jednym miejscu śledzić wszystkie swoje paczki. Jeśli z jakiegoś powodu nie dokończy zamówienia na stronie, apka przypomni mu o finalizacji, a Ty będziesz cieszyć się mniejszą liczbą porzuconych koszyków. 

InPost Pay – z jakimi platformami sprzedażowymi działa? 

Wdrożenie InPost Pay zależy od platformy, na jakiej działa sklep. Aktualnie usługa InPost jest dostępna za pomocą wtyczek dla takich platform e-commerce jak:  

  • WooCommerce,  
  • Magento,  
  • PrestaShop,  
  • IdoSell,  
  • AtomStore,  

Można skorzystać także z indywidualnej integracji z wykorzystaniem  API. To w pełni bezpieczne narzędzie, które działa na podstawie wszelkich niezbędnych zabezpieczeń, w tym PCI DSS do procesowania transakcji płatniczych. 

Jak zintegrować sklep z InPost Pay? 

Integracja e-sklepu z InPost Pay jest bardzo prosta. Oto kilka kroków, które należy podjąć, by udostępnić nową usługę swoim klientom: 

  1. sprawdź, czy korzystasz z usług logistycznych InPost, 
  2. skonsultuj się ze swoim opiekunem handlowym InPost lub wypełnij formularz kontaktowy na stronie, 
  3. podpisz umowę, 
  4. włącz InPost Pay w swoim sklepie i ciesz się wszystkimi korzyściami. 

Uruchomienie usługi dla Twoich klientów jest niezwykle łatwe, ponieważ otrzymujesz szczegółową instrukcję, pełne wsparcie przy wdrożeniu, kompletną dokumentację i gotowe wtyczki lub API. W pierwszej kolejności integrujesz API, później umieszczasz widżet w widocznym miejscu na stronie, a następnie klienci robią zakupy, wykorzystując najnowocześniejsze standardy e-commerce. Wszystkie środki z zakupów dokonywanych przez InPost Pay trafiają na Twoje konto w kolejnym dniu roboczym po przyjęciu płatności. 

Klienci InPost Pay – kto już skorzystał? 

Grono sklepów korzystających z InPost Pay stale rośnie. Dołączają do niego cenione marki z różnych branż. Oto kilka przykładowych brandów, u których można już sfinalizować zakupy jednym przyciskiem: 

DeeZee, Cocolita, Tania Książka, eZebra, Minti Shop, Dolina Noteci, Sklep Biegacza, North, Ryłko, Ochnik, Komputronik, XGSM. 
Jeśli i Ty chcesz dołączyć do tego grona, koniecznie uzupełnij formularz kontaktowy na inpostpay.pl/kontakt i wyprzedź swoją konkurencję. Oferuj swoim klientom szybki i niezawodny proces zakupowy! 

InPost Pay – korzyści dla sprzedawcy 

Z InPost Pay korzystają już cztery miliony konsumentów. Komunikacja dotycząca usługi i naszych kampanii odbywa się za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile, która ma już 12 milionów użytkowników. Wdrażając innowacyjne udogodnienie do swojego sklepu, masz szansę dotrzeć do ogromnej bazy nowych potencjalnych klientów.  

InPost finansuje kody rabatowe w ramach usługi, dzięki czemu Ty korzystasz na zniżkach, nie tracąc przy tym wartości koszyków. O promocjach informujemy w wybranych naszych kanałach przekazu, w tym na stronie internetowej czy w mediach społecznościowych. Istnieje spora szansa, że zachęceni rabatami klienci skorzystają właśnie z Twojego asortymentu

Otrzymujesz także kompleksowe dane na temat wszystkich zamówień – łatwiej jest Ci więc przeprowadzać analizy dotyczące sprzedaży w Twoim e-commerce. Wnioski, jakie wyciągniesz z raportów, pomogą Ci w optymalizacji strategii marketingowych, personalizacji ofert dla konkretnych grup konsumenckich czy identyfikacji trendów sprzedażowych w e-sklepie. InPost Pay może zatem realnie wesprzeć Cię w dalszym rozwoju przedsiębiorstwa – nie tylko w kwestii budowania zadowolenia klientów, ale również w procesie podejmowania decyzji biznesowych. 

Oferowanie klientom usługi  InPost przyczynia się do kreacji wizerunku Twojej marki. Firma InPost cieszy się opinią innowacyjnej i dbającej o jakość obsługi konsumentów, więc możesz w ten sposób wzmocnić oblicze swojego sklepu i zwiększyć zaufanie względem witryny. Udostępniasz kupującym w pełni bezpieczną, wygodną i nowoczesną formę finalizacji zamówień. 

Skorzystaj z prostej integracji i dołącz do sprzedażowej rewolucji w e-commerce. Wznieś swoją konwersję na wyżyny dzięki InPost Pay i wyróżnij się na tle konkurencji! 

Więcej informacji o usłudze znajdziesz na stronie inpostpay.pl/biznes

Lokowanie Produktu
Najnowsze
Zobacz komentarze