Dawid Podsiadło burzy bariery. Zachęca z T-Mobile do wypadów na kawę i do kina
„W nowym spocie reklamowym Dawid Podsiadło, ambasador marki T-Mobile, zachęca Polaków do wyjrzenia poza barierki swojego balkonu i poznania się bliżej – pomachania do kogoś, uśmiechnięcia się i podzielenia się dobrą energią. Wszystko po to, aby tworzyć lepsze sąsiedztw” – czytamy w najnowszym komunikacie T−Mobile.

Spot w ramach kolejnej odsłony kampanii #BurzymyBariery emitowany jest w telewizji, internecie i social mediach, a także w kinach w całej Polsce. Pojawi się też nowa odsłona kampanii outdoorowej. Za opracowanie koncepcji kampanii i jej wdrożenie odpowiada agencja VML wraz z Departamentem Zarządzania Marką T-Mobile.
Jak zatem według T−Mobile skutecznie burzyć bariery sąsiedzkie?
„Odpowiedź jest prosta – wystarczy być w T-Mobile i dzięki programowi Magenta Moments mieć dostęp do najlepszych okazji! Zacznijmy od kawy. Nie od dziś wiadomo, że napój ten sprzyja rozmowom” – zachęca operator.
Klienci operatora w aplikacji „Mój T-Mobile” mogą skorzystać z oferty Druga kawa w Żabce gratis i zaprosić kogoś na kawę. Od wtorku 25. marca, codziennie czekać na nich będzie nowa pula e-bonów do Żabki.
Krok drugi to wspólne wyjście do kina. W każdy czwartek użytkownicy programu Magenta Moments mogą odebrać dwa kody pozwalające na zakup biletów do Cinema City w cenie 10 zł każdy.
W każdą środę na naszych klientów będzie czekać nowa pula kodów uprawniających do zakupu 2 małych tortilli w cenie 1 w Bafra Kebab. To idealna okazja do rozmowy, spędzenia czasu razem i podzielenia się wrażeniami z filmu, wypadu za miasto i nie tylko – zachęca T−Mobile.
Więcej informacji o ofercie można znaleźć w aplikacji „Mój T-Mobile” w zakładce Moments.