Chińska marka Omoda & Jaecoo debiutuje na polskim rynku w niecodziennym stylu – z kampanią na plażach Bałtyku i spotami w telewizji. Auta hybrydowe będzie można testować w wakacyjnych kurortach. To początek ofensywy Chery w Europie.

Marka Omoda & Jaecoo wkracza na polski rynek z przytupem – dosłownie i w przenośni. Latem zaprezentuje swoje modele na plażach w ramach wakacyjnego cyklu TVN – Projekt Plaża 2025. To kolejny krok w budowaniu rozpoznawalności chińskiego producenta wśród polskich kierowców.
Motoryzacja wśród leżaków i parawanów
Omoda & Jaecoo, należąca do chińskiego giganta motoryzacyjnego Chery, została oficjalnym partnerem Projektu Plaża TVN 2025. Marka zapowiada, że w lipcu pojawi się w dwóch popularnych kurortach: 6–7 lipca w Świnoujściu i 26–27 lipca w Kołobrzegu. W obu lokalizacjach stanie specjalna strefa Omoda & Jaecoo z atrakcjami dla odwiedzających.
Wśród nich znajdzie się m.in. możliwość zobaczenia na żywo modelu Omoda 9 Super Hybrid, zagrania na symulatorach wyścigowych i w popularną grę Cornhole. Producent przewidział także strefę relaksu oraz upominki dla plażowiczów. Co ważne – tuż obok plaży dostępne będą jazdy testowe modelami Omoda 9 Super Hybrid i Jaecoo 7 Super Hybrid.
Cała kampania wpisuje się w szereg działań mających na celu budowanie rozpoznawalności wśród odbiorców oraz przybliżenia produktu klientom – podkreśla marka w komunikacie prasowym.
Nie tylko plaża. Rusza kampania telewizyjna
Obecność w kurortach to element kampanii promocyjnej. Równolegle Omoda & Jaecoo pojawi się w 8-sekundowych billboardach sponsorskich przy programie „Dzień Dobry TVN”, promując swój flagowy model – Omoda 9 Super Hybrid. Producent zapowiada też wejścia z ekspertami, którzy poruszą wątek technologii i komfortu podróży latem.
Ambitne plany chińskiego producenta
Za Omoda & Jaecoo stoi Grupa Chery – największy chiński eksporter aut osobowych, z ponad 22-letnią historią. Tylko w 2024 roku koncern sprzedał na świecie ponad 2,6 mln samochodów, a przychody sięgnęły 283 mld zł. Firma eksportuje auta do kilkudziesięciu krajów i posiada ponad 15 mln klientów.